The Ultimate Guide To خرید لامپ زنون

Wiki Article

راهنمای خرید بهترین پشتی طبی باکیفیت و استاندارد(با قیمت روز)

عزیزالله ناروئی در خرید بهترین هندزفری بلوتوث یا بهترین هندزفری بی سیم آیفون، شیائومی و …

( معمولا به دلیل عدم استفاده از قاب شیشه ای و لنز استاندارد برای چراغ خودرو که نور را به طور غیر استاندارد پخش می کنند.)

لامپ زنون در بعضی مواقع کم نور می‌شود. یکی از دلایل کم شدن نور لامپ زنون می‌تواند کاهش ولتاژی باشد که از دینام خودرو تامین می‌شود. اگر زنون شما کم نور شده است با رعایت نکات ایمنی و خیلی با احتیاط ولتاژ باتری را بررسی کنید. برای کامل روشن شدن زنون ولتاژ باتری نباید کمتر از چهارده ولت باشد.

مناسب برای: پروژکتور هیوندای کوپه،پروژکتور لندکروز، نیسان رونیز، ماکسیما، کیا سراتو قدیم و جدید،نور بالا و پایین تویوتا راوفور

لامپ‌ هالوژن حاوی نوعی گاز شامل ترکیبی از نیتروژن و آرگون و یک رشته تنگستن است لامپ زنون که در یک لوله شیشه‌ای قرار دارند.

افزون بر این موارد، لامپ های زنون نسبت به مدل های تنگستن عمر بسیار بیشتری دارند.

نقد و بررسی‌ها هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

لطفا قبل از خرید محصول اطلاعات پایه لامپ خودروی خود را چک نموده سپس نسبت به نوع لامپ مصرفی اعم از نور بالا ، نور پایین و یا پراژکتور محصول خود را انتخاب نمایید.

لطفا قبل از خرید کالا از پایه لامپ مربوط به خودروی خود مطلع شوید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

- + افزودن به سبد خرید آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟ بلهورود

بنابراین بسیار مهم است که قبل از خرید زنون اطلاعات کافی در مورد انواع مختلف کیت ترانس و لامپ کسب کرده و مناسب‌ترین زنون برای ماشین خود را انتخاب کنید.

نکته مهم درباره لامپ هدلایت سرعت زیاد در هنگام روشن شدن است. لامپ هدلایت در کمتر از یک صدم ثانیه روشن می‌شود. این میزان حدود ۲۵۰ برابر سریعتر از لامپ هالوژن است.

Report this wiki page